יעקב אטרקצ'י, בעלים ומנכ״ל אאורה מקדם כעת את אחד מהפרויקטים המרגשים ביותר בחולון

יעקב אטרקצ'י בעלים ומנכ״ל אאורה בונה מחדש את הבניין שקרס בחולון בשנת 2021 ומציע לדיירים ולתושבים בחולון עתיד חדש

חברת אאורה, מחדשת את ישראל כבר למעלה מעשור עם יותר מ-85 פרויקטים של התחדשות עירונית בכל רחבי הארץ, כעת יעקב אטרקצ'י, הבעלים והמנכ״ל מקדם את אחד מהפרויקטים המרגשים ביותר שידעה החברה. הזדמנות ייחודית מסוגה עבור תושבי חולון


בקרוב אאורה תחל את הבנייה של בניין חדש בן 14 קומות על הריסותיו של הבניין שקרס ברחוב סרלין בחולון בשנת 2021. כחברה הרואה בפיתוח תחום המגורים עשייה ציונית אמיתית, ההחלטה לשנות את החיים של הדיירים ולתת להם הזדמנות לחיים חדשים - הייתה מתבקשת.

 

הבניין החדשני יכלול 89 דירות בתמהיל ייחודי של 2-5 חדרים. התמהיל מתאים למגוון רחב של זוגות ומשפחות בכל שלבי החיים. גולת הכותרת של 'אאורה סרלין חולון' היא ללא ספק הדירות הקטנות, החדשות והנגישות, המציעה לתושבי הבניין איכות חיים יוצאת דופן ואפשרות אמיתית להתחיל חיים חדשים ונוחים במיוחד.

 

מסירת הדירות צפויה להתרחש בעוד כ-3 שנים בלבד.

 

 

 

לוקיישן מדויק ונגיש - על תוואי הרכבת הקלה

פרויקט סרלין חולון יוקם בלב שכונת אגרובנק, זוהי אחת מ-5 השכונות הראשונות שנבנו בעיר חולון וכיום נחשבת לשכונה מרכזית הנהנית מקרבה לכבישים ראשיים בתוך העיר ומחוצה לה. השכונה נמצאת באזור צפון – מרכז העיר, מספר דקות מצומת חולון המרכזי והיציאה לכבישים הבינעירוניים הראשיים, בהם כביש איילון וכביש 4. הודות למיקומה המרכזי, ייהנו דיירי הבניין מתחבורה ציבורית נגישה ברחובות הראשיים הסמוכים ובעוד זמן קצר ייהנו התושבים גם מהקו הירוק של הרכבת הקלה שתעבור ברחוב.

 

אחד מיתרונותיו של רחוב סרלין הוא קרבתו לרחוב סוקולוב המרכזי בעיר, רחוב מסחרי ראשי עם מגוון רחב של חנויות, מכולות, עסקים ומוסדות חיוניים כמו בנקים, דואר ורשתות פארמה. דיירי הבניין נמצאים מרחק הליכה מהרחוב ויעתידים ליהנות מנגישות מקסימלית לכל מה שחשוב.


ראשונים בחינוך: כפר נוער ושלושה בתי ספר בתוך השכונה

שכונת אגרובנק גובלת בכפר הנוער החקלאי ׳מקווה ישראל׳, אליו מגיעים ללמוד רבים מילדי השכונה. בנוסף, נמצאים בשכונה שלושה בתי ספר נוספים: בית ספר יסודי ממלכתי ׳רביבים׳, בית ספר יסודי ממלכתי דתי ׳ישורון׳ ובית ספר שש-שנתי אורט ׳מיטרני׳.

 

לרווחת הילדים המתגוררים בשכונה ישנה ספריה ומרכז צעירים בשם ׳אליעזר׳ המקיים פעילויות פנאי ותרבות. המרכז מהווה מקום מפגש ומרחב של הזדמנויות לצעירים במגוון תחומים ומספק שירותי ייעוץ והכוונה, סדנאות וקורסים. עבור ילדי הגיל הרך, ישנם מספר גני ילדים בתוך השכונה, דבר המהווה יתרון משמעותי למשפחות צעירות עם ילדים.

 

חולון מוכרת גם כ׳עיר הילדים׳ של ישראל הודות למוזיאון הילדים, פארק פרס, מוזיאון הקריקטורות והקומיקס, מרכז תיאטרון הבובות, תיאטרון המדיטק, ספריית המדיטק הגדולה בעיר ו׳גני סיפור׳ הפזורים בכל רחבי חולון. בכל יום בשבוע התושבים יוכלו למצוא אטרקציה אחרת ליהנות ממנה עם הילדים, ממש ליד הבית.

 

 עיריית חולון, רשות ההתחדשות העירונית והיזם התגיסו למען המטרה

אאורה מחדשים את ישראל מקימה בנייני מגורים ושכונות בכל רחבי הארץ מתוך תחושת שליחות והכרה בחשיבות האדירה של יצירת מתחמי מגורים מודרניים והשפעתן על מרקם החיים במדינת ישראל. נוכח המקרה המצער שפקד את חולון וקריסת הבניין בפתאומיות בשנת 2021, התגייסה אאורה במהירות לקדם באותו מקום פרויקט התחדשות עירונית. עיריית חולון והרשות להתחדשות עירונית בחולון פועלות גם הן במלוא המרץ לקידום וזירוז התהליכים הנוגעים לפרויקט, בכדי לספק במהירות קורת גג חדשה לדיירים שקרס עליהם עולמם. אטרקצ'י הודיע לדיירים כי הוא יממן לכל אחד מהם שכר דירה מהרגע שלקח על עצמו את הפרויקט.

 

בפרויקט ייבנו 89 דירות חדשות, במקום 32 הדירות שהיו בבניין המקורי, תמהיל הדירות של הבניין החדש מגוון כך שיאפשר לקהל רחב של רוכשים ליהנות מדירה חדשה בבניין. מעבר לאיכויות הבנייה והמפרט העשיר ממנו ייהנו הדיירים, הבניין החדש הוא גם הזדמנות עבור מצמצמי דיור, זוגות צעירים ומשקיעים ליהנות מנכסים בני שניים או שלושה חדרים, אשר ההיצע שלהם בעיר הוא נמוך במיוחד.

 

מנכ״ל אאורה במשימת חייו

את ההחלטה לבנות את הבניין החדש בסרלין חולון, קיבל יעקב אטרקצ׳י, בעלים ומנכ״ל החברה, מתוך תחושת שליחות אמיתית וכחלק מהחזון שלו לעזור לאנשים לבנות את החיים שלהם מההתחלה. באופן סימבולי, הדיירים שביתם קרס, יזכו כעת לבנות את ביתם מחדש לצד משפחות חדשות, ותיקות וצעירות.

 

 

 

 

אטרקצ׳י עשה כל שביכולתו בכדי לקבל את הזכות לפרויקט, ותחילת הבנייה היא אירוע מכונן ומרגש בחברה. לצד התכנון הקפדני בסטנדרטים הגבוהים של אאורה.

 

הסדר המימון האטרקטיבי של 80/20 יאפשר לרוכשים ומשקיעים לשים את ידם על נכס חדש בפרויקט, ותמורת הון עצמי נמוך יחסית של החל מ- 340,000 ש״ח. תאריך המסירה צפוי בעוד כ-3 שנים בלבד, יתרון משמעותי לרוכשים המתכוונים להתגורר בנכס ולמשקיעים אשר יהנו מעליית ערך עקבית ככל שתתקדם הבניה.